Waiting for the sun - Reisverslag uit Colle di Val d'Elsa, Italië van Richard Haart - WaarBenJij.nu Waiting for the sun - Reisverslag uit Colle di Val d'Elsa, Italië van Richard Haart - WaarBenJij.nu

Waiting for the sun

Blijf op de hoogte en volg Richard

03 Mei 2018 | Italië, Colle di Val d'Elsa

Het regenbuitje dat dinsdag gezellig op het dak van mijn mobile home tikte duurde ruim 20 uur. Een flinke bak water dus, en helaas gaat dat nog een aantal dagen door als ik de voorspellingen mag geloven. Vandaag vrijwel droog aangekomen, dus ik mag niet klagen. Wel heb ik al 2 dagen het liedje Waiting for the sun van the Doors in mijn hoofd :-)
De regen heeft ook een voordeel; het ruikt onderweg ontzettend lekker. Gras, rucola, en ook de brem begint te bloeien. De route was weer prachtig, vele mooie vergezichten op San Gimignano, over groene heuvels met olijfbomen en dennen en grasvelden vol klaprozen en andere bloemen.
Onderweg kwam ik in de file terecht. Een groep van een stuk of 30 niet meer zo jeugdige Fransen, die niet al te vlot de berg op gingen. Gelukkig gingen ze vrij vlot op een open plek in vergadering, zodat ik er in 1x langs kon. Verderop liep een Italiaanse dame van tegen de 60 samen met haar moeder. Een stuk sneller dan die Fransen. Deze 2 dames waren meer van SVP-niveau zal ik maar zeggen... (voor niet svp'ers; dat is de sportclub van mijn ouders).
Morgen naar Monteriggione, hetgeen een mooi vestingstadje moet zijn.
Ciao!

  • 03 Mei 2018 - 18:29

    Marleen :

    Ik heb wat verslagen in te halen maar deze klinkt iig goed

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Italië, Colle di Val d'Elsa

Via Francigena

Via Francigena van Piacenza naar Roma

Recente Reisverslagen:

27 Mei 2018

Senza fine

26 Mei 2018

Weggestuurd

23 Mei 2018

Piano piano

20 Mei 2018

Bont gezelschap

16 Mei 2018

Montefiascone
Richard

Actief sinds 28 Maart 2018
Verslag gelezen: 326
Totaal aantal bezoekers 14832

Voorgaande reizen:

28 Maart 2018 - 31 December 2018

Mijn eerste reis

14 April 2018 - 27 Mei 2018

Via Francigena

Landen bezocht: