In Italie!! - Reisverslag uit Fidenza, Italië van Richard Haart - WaarBenJij.nu In Italie!! - Reisverslag uit Fidenza, Italië van Richard Haart - WaarBenJij.nu

In Italie!!

Blijf op de hoogte en volg Richard

14 April 2018 | Italië, Fidenza

Eindelijk is het zover... ik ben in Italie! Morgen beginnen aan mijn pelgrimstocht van zo'n 635 km. Bijna 1 miljoen stappen. En zoals altijd begin je ook hieraan met de eerste stap.
Het onderkomen is sober, maar het is dan ook echt bedoeld voor pelgrims. Er wordt alleen een vrijwillige donatie gevraagd van minstens 10 euro. Er zijn hier ook 2 Italiaanse dames, die beginnen morgen aan een tocht van 1 week. Eentje vroeg aan mij wat mijn eindpunt gaat worden. Roma? O, je loopt 2 weken? Euh... nee... ik loop daar 6 weken over. Ah... zij lopen deze week dik 200 km. Normaal gesproken meer, maar ze heeft last van haar knie. OK... ik weet weer waar ik sta... Maar ik geniet lekker langer :-)

Ps. Op de foto de besneeuwde Alpen vanuit het vliegtuig

  • 14 April 2018 - 20:44

    Louise:

    Ach Richard, als je maar 1 week zou lopen, zou je ook 25 tot 30 km per dag kunnen lopen.
    Maar je bent een pelgrim en bezoekt dus ook kerken, kloosters enz.
    Dus laat de dames maar hardlopen.
    lekker genieten!
    Veel succes morgen.

  • 14 April 2018 - 21:53

    Wilma:

    Het is net als met eten, om het,goed te proeven moet je langzaam eten:)

  • 15 April 2018 - 09:49

    Ruud En Marja:

    We zijn een beetje jaloers op je. Niet vanwege de dames, maar vanwege de wandeltocht. We zullen je regelmatig volgen op je weg naar Rome. Veel succes! En pas op met Italiaanse dames....

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Italië, Fidenza

Via Francigena

Via Francigena van Piacenza naar Roma

Recente Reisverslagen:

27 Mei 2018

Senza fine

26 Mei 2018

Weggestuurd

23 Mei 2018

Piano piano

20 Mei 2018

Bont gezelschap

16 Mei 2018

Montefiascone
Richard

Actief sinds 28 Maart 2018
Verslag gelezen: 293
Totaal aantal bezoekers 14810

Voorgaande reizen:

28 Maart 2018 - 31 December 2018

Mijn eerste reis

14 April 2018 - 27 Mei 2018

Via Francigena

Landen bezocht: